dinsdag 13 juli 2010

2 kerstkaartjes

dit is een dieptekaart


6 opmerkingen:

  1. toppy kaarten weer Dia ,ik heb nog gee fut hoor
    liefs Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het zijn echt twee schattige kaartjes hoor Dia!
    groetjes Yvonne

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaarten Dia, ik heb op het moment helemaal geen zin om kaarten te maken, laat staan kerstkaarten, ik loop ook al twee maanden achter!
    Groetjes van José

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Schitterende kaarten heb je gemaakt.

    Groetjes Jolande

    BeantwoordenVerwijderen
  5. dank jullie wel allemaal! Komt vanzelf wel weer hor Jose! Ik heb het op het moment zo druk dat ik er ook heel weinig aan toe kom en daardoor ook minder zin had om alles te pakken dus vind dat borduren op het moment heerlijk! Ik hoop dat je snel ook wer zin krijgt!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Dia, schattige kaartjes ook ik ga zo lekker wat borduurspullen opzoeken om mee te nemen voor de vakantie
    Corien

    BeantwoordenVerwijderen